6 Ocak 2015 Salı

Balsadan uçak

Koca bir kutu içinde getirmiştin. Balsadan bir uçak maketiydi. Mudanya'daki iş yerine cumartesileri gelip birlikte yapmıştık. Birlikte derken sen yapmıştın ben de izlemiştim. Ortadan bir kauççuk lastik arka kısımda  mandala takılıydı, önde de pervaneye gidiyordu. Pervaneyi elle çevirip kuruyordun ve pervane dönerek uçağı ileri götürüyordu. Kanatları ve gövdesi de kaplanıyordu ama kıyamadığımızdan hiç kaplamadık uçağı. Hep iskelet olarak kaldı. Televizyonun üstünde sehpada hep bir süs objesi olarak durdu. Temizlik esnasında da parça parça yıllar içinde kırıldı gitti. Bir kez dışarıda yürütmüştük galiba ama net de hatırlamıyorum. Keşke kaplayıp uçursaymışık da birlikteyken uçtuktan sonra kırılsaymış. Yine de çok güzeldi. Şimdi ahşaptan gemi maketi yapmaya çalışıyorum da ne zormuş. Sen ne kadar kolay yapmıştın halbuki. Hemen ortaya çıkarıvermişti. Teşekkür ettim beni yine mutlu etmiştin...

Hiç yorum yok: